søndag den 6. maj 2012

Så blev der knoklet igennem

Drivhuset blev desværre ikke gjort helt færdigt, men vi har da fået lavet nogle fine højbede i det. Så nu skal der bare fyldes jord i. Jeg ved endnu ikke helt hvad jeg gør med gangarialet, måske klipper jeg bare græsset med en hækkesaks, og så ligger fliser i til efteråret når vi har mere tid.
Pallerammehøjbedene er endelig blevet færdige! Nu er de stort set plantet til.
Så har jeg fået luet fliserne, så skal der bare fyldes sand på fra sandkassen.
Det er helt skønt at haven nu igen er til at være i. Den har lignet noget der var løgen i lang tid. Nabokonen var inde forleden dag, hun så helt opgivene ud da hun lod blikket vandre. Jeg glæder mig til hun ser det næste gang, så kan det være hendes blodtryk falder lidt til ro :-)



Så kunne jeg ikke vente
mere jeg måtte have en
lysserød hortensia!








Mutter er i gang
med at lave rammer
til drivhuset





Sådan, så skal der bare
ukrudtsdug og jord i.
Det bliver fint
når der kommer fliser i


Vores kolonihave.
den skal jo også
passes.



Også fra kolonihaven

Jeg har fået
en blåbærbusk
af en kollega.
Nu har jeg
forsøgt at
plante den i
højbedet, sammen
med de to jeg
havde i forvejen.
De har aldrig haft
det godt i min
have, så jeg
håber de måske
kan lide denne
plads lidt bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar