fredag den 4. maj 2012

Puha, der er jo nok at se til!

Jeg har haft møgtravlt med arbejde, møder og familieliv, så haven har desværre ikke haft den opmærksomhed som den fortjener! Min mand har slået græsset i dag, og jeg er blevet færdig med mine højbede. Selvfølgelig havde vi ikke taget nok jord med hjem fra genbrugsstationen, så nu er der et bed der mangler jord. Mit drivhus har jeg stået og malet mine pallerammer i, så græsset groede sig ret højt. Nu har jeg klippet græsset, og skal have lagt fliser på søndag.
Trappen ud til haven har fået en omgang træbeskyttelse, det samme fik jeg! Nøj hvor det sviner, og hvor er jeg dårlig til at styre en pensel :-)




vores blommetræ i
fuld flor!
Velkommen forår,
du er ventet :-)

 Vores trappe
før maling.


og efter

Så er urterne på
plads. Dild er
sået i det tomme
rum.



En Asparges i sit nye
hjem
Jeg er ikke ligefrem
stolt ved synet
men det bliver jeg
forhåbentlig på
søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar