onsdag den 11. april 2012

Nybegynder med stort NY

Jeg er helt ny i det her univers! Hvad jeg forventer eller hvad jeg kan forvente aner jeg ikke. Jeg må jo bare prøve at springe ud i det, og se hvor vejen føre mig hen :-)
Min idé med bloggen, er at blive klogere på min egen, og andres have! Det lyder nok enormt kedeligt i nogles øre. Men som datter af en landmand (min mor var landmand) så har det at have jord under neglene, altid været en selvfølge for mig. Det er en stor fryd at se planter gro. Hvert år forundres jeg, når det frø jeg har lagt i noget mørkt og kedeligt jord, folder sig ud med smukke grønne blade. Tænk at et lille bitte frø, kan blive til så mange forskellige planter! At der kan være så meget genmatriale på så lidt plads, det er da et under!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar